Dakigunez, haur hezkuntzan musikari garrantzi berezia ematen zaio.
Alde
batetik hizkuntza ikasteko baliagarriak izan daitezke, erritmoak markatzeko,
eta bereziki denbora ikasteko edo kontrolatzeko metodo egokia izan ahal delako.
Abestiaren
erritmoa adibidez, txaloen bidez markatuz, ez da bakarrik erritmoa
markatuko, baizik eta txaloen arteko denbora.
Hauek dira
Haur hezkuntzan gehien erabiltzen diren abestiak, klasikoenak:
Pintto Pintto gure
zakurra da ta,
Pintto Pintto bere
izena du.
Txuri-beltza da
ta
ez du koska
egiten.
Begi bat ixten
du
jolastu nahi
badu.
Pintto
Pintto...
Belarriak
luze
isatsa
jostakin.
Kalera irteteko
beti
presarekin.
Pintto
Pintto...
Txuri-beltza da
ta
ez du koska
egiten.
Begi bat
ixten du
jolastu
nahi badu.
Pintto Pintto...
Jon Braun indio txiki bat zen.
Jon Braun indio txiki bat zen.
Jon Braun indio txiki bat zen.
Indio txiki bat zen Jon Braun.
Txiki bat, txiki bi, hiru indio
txiki,
Lau txiki, bost txiki, sei indio txiki,
Zazpi txiki, zortzi txiki, bederatzi indio txiki,
Hamar indio txiki Jon Braun.
Ran rober ran
po, po, po, po, po, po, po po
Ran rober ran,
po, po, po, po, po, po.
Uztaiak gora gora
lurretik zerura
jira alde batera
eta gero bestera
ta behera behera
behera
ta behera behera
bai
uztai barruan
preso
gelditu naiz orain.
Txiki,
txiki, txikia
ikusten
naiz kalean.
Handitzen
handitzen,
hasi naiz
handitzen
txikia
izanik
asko
maite zaitut nik.
Bi begi
ikusteko,
bi
belarri entzuteko.
Handitzen,
handitzen...
Sudurra usaintzeko,
ahoa
dastatzeko.
Handitzen,
handitzen...
Eskuak
ukitzeko,
bi oinak
ibiltzeko
Handitzen,
handitzen
Burua
pentsatzeko,
bihotza maitatzeko.
Handitzen,
handitzen
Sorgina pirulina
erratza gainean,
ipurdia zikina,
kapela buruan.
Sorgina sorgina
ipurdia zikina,
tentela zara
zu?
Ezetz harrapatu
No hay comentarios:
Publicar un comentario